یك بانوی ایرانی كارآفرین برتر جهان اسلام شد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و كمكهای اقتصادی و فنی ایران، براساس گزارش ارسالی از سوی بانك توسعه اسلامی ، ' فاطمه مقیمی' به عنوان یكی از برندگان جایزه این بانك برای مشاركت بانوان در توسعه شناخته شده است.

براساس گزارش بانك توسعه اسلامی مقیمی برای پیشگام بودن دربخش فعالیتهای بانوان كارآفرین در حوزه حمل و نقل و حمایت از توسعه اقتصادی منطقه ای و ملی به عنوان برنده دریافت جایزه این بانك برگزیده شده است.

این گزارش همچنین حاكیست: در سی و هفتمین اجلاس سالانه هیأت عامل بانك توسعه اسلامی كه در تاریخ 15-14 فروردین 1392 در خارطوم – سودان برگزار می شود، جایزه بانوان برگزیده اهدا خواهد شد.

این گزارش در ادامه می افزاید: در مراسم مذكور، جایزه نقدی به مبلغ 25 هزار دلار، گواهینامه و یك نشان به مقیمی به عنوان برنده اهدا خواهد شد.

لازم به ذكر است 'احمد محمد علی'، رئیس گروه بانك توسعه اسلامی ضمن تبریك این موفقیت به وزیر امور اقتصادی و دارایی، اقدامات دولت ایران در راستای حمایت از حضور و مشاركت بانوان در توسعه اقتصادی و اجتماعی كشور را قابل تقدیر و تحسین بر شمرده است.

بر اساس این گزارش ، طی دو سال گذشته شهرك علمی- تحقیقاتی اصفهان و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیك و زیست‌فناوری به دلیل دستاوردها و فناوریهای برجسته در زمینه علوم و تكنولوژی موفق به دریافت جایزه یكصد هزار دلاری این بانك شده‌اند. این موسسات در میان سازمانهای علم و فن‌آوری جهان اسلام موثر در توسعه اقتصادی واجتماعی، بالاترین امتیاز را كسب كردند.

اقتصام** 9141 **1561





:: برچسب‌ها: شهری , تایوان , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: